ورژن جدید اهنگ امیر تتلو{من از پشت لباسشو میبندم}




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

  بچه هااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 ورژن جدید اهنگ امیرو شنیدین؟!

 خیییییییییییییلی باحاله 

 توپ درحد چی بگم!!! 

 بنظر من که از امیر قشنگ تره تکسش

 حالا برین دانلود کنید اگ گوش ندادین 

قبل از قرارامون کلی ادامس خرسی داشتم "

 " که بدم ندم چجوری خوشحالش کنم "

 ! این تیکه ادامس خرسی خوشم اومده ! 

امیرم تو فیس بوک راجب این اهنگ گفته:

وای این آهنگ عالی‌ بود :))) مردم از خنده :))) چقدر کارشون خوب بود یه کار جدی میدادن می‌ترکید :)) آهنگ کی‌ از پشت لباستو میبندرو دوستان به صورت طنز درش آوردن خیلی‌ خندس گوش کنید :)) کشتی‌ گیرم فرنگی‌ کار :)))) 

مـن از پـشـت لـبـاسـشـو مـیـبـنـدم!!

 دانلود آهنگ – ۱۲۸ 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت11:31---24 خرداد 1392
سلامممممممم بالاخره اومدمممم یاسی ولی ااهنگو نتونستم دانلود کنم عالیه وبت یاسی قویتر از قبلیه

ALALE TATALOO
ساعت19:41---22 خرداد 1392
این اهنگ واقعا خیلی خنده داره به قول تتل کاش یه کار جدی تر میدادن
اخه صداشونم خوبه خوب خداییشم
کلی خندیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:اهنگ من از پشت لباسشو میبندم, 17:3 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز